Onze werkwijze

Dit kun je verwachten als je gaat samenwerken met XY Financial Solutions.

Onze werkwijze

Je huidige boekhouder maakt er een potje van, of  hij stuurt facturen zonder dat je echt weet waarvoor precies, of er is ‘gewoon’ geen klik tussen jou en het administratiekantoor. Zomaar drie veelvoorkomende redenen die ervoor kunnen zorgen dat je toe bent aan een nieuw administratiekantoor.

Bij XY Financial Solutions doen we ons best om voor de samenwerking start, al veel issues uit de wereld te helpen. We nemen ruim de tijd voor een persoonlijke kennismaking, inventariseren de situatie goed en geven vervolgens glashelder overzicht van jouw specifieke geval. Wij doen dit werk al ruim 20 jaar en vanuit die ervaring zijn we vaak in staat om in één gesprek de vinger op de zere plek te leggen en je gerust te stellen dat het met onze expertise prima op te lossen is.

Het drie-stappenplan van XY Financial Solutions

Stap 1: persoonlijke kennismaking

Zodra het eerste contact als prettig wordt ervaren door beide partijen, plannen we een persoonlijke kennismaking in. Daarin luisteren we aandachtig naar jouw verhaal.

Stap 2: Inventarisatie

We creëren overzicht van de huidige situatie en vragen naar je gewenste situatie. Vervolgens presenteren we onze bevindingen en stellen we een route naar je doel voor.

Stap 3: Uitrol strategie

We rollen de nieuwe financiële strategie uit en voorzien je regelmatig van handige feedback, tips en overzichten.